آنتونیو
آنتونیو

آنتونیو

برنامه ریزی قبل از اجرای پروژه طراحی سایت

تجارت گستر فعالیت خود را بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی از سال ۱۳۷۸ شروع نمود و در طی این سالها همواره یکی از معتبرترین شرکتهای پیشرو در این حوزه است. طراحی سایت تبریز و بهینه سازی سایت در جهت توسعه کسب و کارها از طریق اینترنت جزو فعالیت های اصلی تجارت گستر می باشد و در حال حاضر نیز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل را در خدمات خود قرار داده است. تجارت گستر با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت تبریز در زمینه های آنالیز، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار و حضور مستمر سالانه در همایش های برتر بین المللی همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی حرفه ای سایت و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان در ایران ارتقاء داده است.


طراحی سایت امروزه نقش پررنگی را در جذب مشتری و بازاریابی اینترنتی دارد و با کمک وب سایت می توان به دنیای پول ساز اینترنت وارد شد و سهمی از این بازار را در دست گرفت.طراحی وب سایت علاوه بر گرافیک سایت و محتوای وب سایت مناسب باید در صفحه اول گوگل نیز دیده شود تا بتواند جذب مخاطب بالایی را از اینترنت داشته باشد لذا طراحی سایت با یک شرکت طراحی وب سایت  قدر و با تجربه اولین قدم در دنیای بازاریابی اینترنتی است.

با توجه به اهمیت طراحی وب سایت در تبریز و اهداف بعدی بازاریابی اینترنتی مانند سئو وب سایت و بهینه سازی سئو سایت ، راه اندازی باشگاه مشتریان  ، دیجیتال مارکتینگ ، حضور ، تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام  با انتخاب شرکت طراحی سایت  و ارائه دهنده خدمات جامع بازاریابی اینترنتی معتبر و با تجربه در این راه می تواند اثر گذاری چشم گیری در طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی داشته باشید.

برنامه ریزی قبل از اجرای پروژه طراحی سایت

شناخت هدف راه اندازی طراحی سایت
شناخت مخاطبین وب سایت آنالیز سایت های وب سایت
رقبا شناخت و آنالیز کلمات کلیدی وب سایت 
تهیه نقشه سایت با توجه به کلمات کلیدی انتخاب شده وب سایت
تولید محتوا مفید و مداوم با توجه به کلمات کلیدی سایت
حضور در شبکه های اجتماعی جهت معرفی طراحی وب سایت جدید
ایجاد بستری هایی در وب جهت درگیرکردن کاربران سایت

استاندارد های ثبت بک لینک چیست

بک لینک چیست؟

زمانی که لینک وبسایت شما در وبسایت دیگری ثبت شود، به لینک ساخته شده بک لینک می گویند. عده ای از وبمستران تصور می کنند که بک لینک ها دیگر ارزشمند نیستند و در رتبه بندی وبسایت ها در گوگل تاثیری ندارند اما اینگونه نیست! طبق گفته گوگل، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه بندی نتایج است. امروزه نحوه لینک سازی با گذشته تغییرات بسیاری کرده است. بک لینک هایی که به شیوه نادرست ساخته می شوند باعث ایجاد تاثیرات منفی بر روی وبسایت خواهند شد بنابراین اگر قصد خرید بک لینک دارید، پکیج های بک لینک سئو روز انتخاب های مناسبی هستند.

استاندارد های ثبت بک لینک چیست ؟

در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …)


شما میتوانید از این خدمات برای افزایش اعتبار خود از خرید بک لینک نسبت به سطح نیاز سایت خود استفاده کنید.

به مجموعه اقداماتی که باعث میشود تا سایتها یا وبلاگهای دیگر به یک صفحه از وبسایت شما لینک بدهند، بک لینک گفته میشود. امروزه لینک سازی با هدف ارتباط با مخاطب هدف و شناساندن برند، محصول یا یک وبسایت به او انجام میشود. بک لینک فعلا یکی از مهمترین و در عین حال پیچیده ترین فاکتورهای رتبه بندی سایتها در نتایج موتورهای جستجو به حساب میآید. ما در این قسمت تلاش کرده ایم تا چند استراتژی مهم برای تولید لینک را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از خدمات و تجربه ما اقدام به خرید لینک کرده و سئوی سایتتان را بهبود دهید.

میلگرد آجدار و حمل و نقل آن

میلگرد آجدار یکی از مقاطع فولادی می باشد که مهمترین نقش آن، افزایش سطح مقاومت کششی در سازه های بتنی و آرماتورهای فولادی در بتن می باشد. بتن آرمه یا همان بتن مسلح شده نیز توسط نوعی فولاد، افزایش مقاومت پیدا کرده که آن فولاد، میلگرد می باشد. که معمولاً با نام فولاد میلگرد نیز شناخته می شود. کشورهای مختلف با توجه به شرایط جغرافیایی و محیطی خود، استاندارد مختص خود را برای مقاطع فولادی تعریف نموده اند.



استانداردهای مختلف میلگرد، خواص منحصر به فردی دارد. در ایران نیز عمده میلگرد که به وسیله ذوب آهن اصفهان تولید می شود، مطابق با استانداردهای کشور روسیه می باشد. قیمت میلگرد آجدار کشور روسیه 3 نوع استاندارد برای میلگردها تعریف نموده است که 

شامل : فولاد A1 ، فولاد A2، فولاد A3 می باشد. فولاد A1 ، میلگرد ساده می باشد که سطح صاف و بدون آج دارد.

یکی از مهم ترین مسائل خریداران میلگرد آجدار قیمت لحظه ای این محصول است که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب باشد برای همین به دنبال فروشندگانی هستند که تمامی این نکات را داشته باشند ما با توجه به تجربه ای که از همکاری با این گروه داشته ایم میتوانیم به شما سایت ثامن تجارت را معرفی کنیم که قیمت میلگرد را به صورت لحظه ای به شما میدهد و علاوه بر کیفیت مناسب ترین قیمت را نیز دارا می باشد.
 

هزینه حمل و نقل میلگرد چگونه محاسبه می شود؟

هزینه حمل و نقل بسته به نوع ماشین، میزان سفارش بار و مقصد متفاوت است. به طور تخمینی می توان گفت حداقل هزینه ترابری 300 هزارتومان و بسته به شرایط مطرح شده قابل افزایش خواهد بود.

ویژگی های یک کالسکه مناسب برای فرزند شما

کالسکه یکی از مهترین اقلام سیسمونی می باشد این وسیله بسیار مفید به شما این امکان را می دهد تا کودک عزیز خود را به راحتی حمل کنید نی نی مودسعی دارد تا با عرضه برندهاى کالسکه بچه با بهترین قیمت و کیفیت شما را در خرید یک کاسکه مناسب همراهی کند تمامی کالسکه های موجود در نی نی مود دارای تضمین اصالت کالا ، تضمین کیفیت و تضمین قیمت می باشند. اگر قصد خرید کالسکه خارجی نوزاد و کودک را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما به شما بهترین گزینه را پیشنهاد کنند.


ویژگی های یک کالسکه مناسب

وزن سبک و راحتی حمل و نقل

تاشو بودن و قابلیت جمع شدن سریع
دارابودن چرخ های 360 درج
 قابلیت دوکاره که هم رو به مادر باشد و هم رو به محیط
دارا بودن سایبان تاشو
دارابودن قابلیت نصب کریر بر روی آن
دارابودن کمربندهای محافظتی از چند جهت
دارابودن سبد خرید در پشت یا زیر کالسکه
دارابودن ضمانت و گارانتی قطعات


تحصیل در روسیه و هزینه های آن

روسیه در یک نگاه

روسیه بزرگترین کشور جهان است به طوری که ۹ ناحیه زمانی (time zone) دارد (که البته در سال ۲۰۱۰ تعداد ناحیه های زمانی از ۱۱ به ۹ کاهش داده شد). در روسیه، برخی از لوکس ترین کاخ های جهان، فلات های وسیع، کوه های مرتفع، سردترین شهرها، معروف ترین شرکت های برگزاری رقص باله و بزرگترین مجموعه عروسک ها قرار دارد. از لحاظ فرهنگ، ادبیات یکی از قابل توجه ترین جاذبه های این کشور است. نویسندگان روسی از جمله تولستوی، بولگاکوف، داستایوفسکی و ناباکوف در سراسر جهان شناخته شده هستند و مولف برخی از بزرگترین آثار قرن نوزدهم و بیستم بوده اند.

هزینه تحصیل در روسیه

هزینه تحصیل در روسیه به روبل (واحد پول روسیه) با توجه به امکانات تحصیلی و هزینه نسبتا پایین زندگی در شهرهای روسیه در مقایسه با اروپا بسیار به صرفه می باشد در این مقاله ما به شرح هزینه تحصیل در روسیه در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران پرداخته ایم:

-کشور روسیه با وسعت ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع ، وسیعترین کشور جهان است.
-در کشور روسیه مجلل ترین کاخ ها ، فلات های پهناور ،کوه های مرتفع، استقرار شهرها در سردترین مناطق دنیا، مدارس باله و عظیم ترین مجموعه عروسک های دنیا وجود دارد.
-فرهنگ و ادبیات نمایشی در روسیه بسیار قابل توجه است.
-نویسندگان بزرگ روسی چون تولستوی ، داستایوسکی و ناباکوف ، بولگاکف و بزگ پزشکان دنیا چون ویکتور اسکومین ، بوریس موروکوف ، الکساندر بوگدانف ،  میخائیل بولگاکف ، ایوان پاولف آنتون چخوف  ، لئونید روگوزوف گاوریل ایلیزاروف ،  الکساندر لوریا ، کونراد واگنر، ولادمیر روسلیک در سراسر جهان بعنوان بزرگترین ها یاد میشوند .

هزینه سرگرمی و اوقات فراغت

بطور مثال برای خرید یک بلیط سینمای انگلیسی زبان باید بالغ بر 10 دلار پرداخت کنید ولی همان فیلم در یک سینمای روس زبان کمتر از 5 دلار هزینه در بر دارد و برای تأتر و اپرا بستگی به جای بلیط از 3 دلار تا 20 دلار متغیر می‌باشد. ورودی برای موزه و گالری های هنری بستگی به جای موزه یا گالری دارد و از 50 سنت تا 10 دلار متغیر است.

زندگی هیجان‌انگیز دانشجویی

تحصیل در روسیه برای دانشجویان بین المللی همراه با زندگی پر از هیجان و نشاط است چرا که دانشجویان دانشگاه‌های روسیه از تخفیفات متنوعی برخوردارند که شامل حمل و نقل عمومی، بازدید از موزه، کتابخانه، تئاتر، کنسرت، پارک و دیگر امکانات تفریحی و سرگرمی می‌باشد از همین رو موسسه حقوقی نادیا میتواند مقدمات را برای دانشجویانی که قصد تحصیل در روسیه را دارند فراهم سازد.

دانشجویان در روسیه هیچوقت پس از اتمام کلاس خود دچار مشکل بیکاری نمی‌شوند. آنها می‌توانند در رقابت‌های ورزشی، مسابقات، فستیوال‌های دانشجویی و رویدادهای تفریحی شرکت کنند. دانشگاه‌ها دارای تئاترهای دانشجویی، تیم ورزشی، انجمن های داوطلبانه و تیم‌های ساخت و ساز دانشجویی می‌باشد. مسابقه مفرح KVN، بازی‌ منحصر به فرد و خلاقانه برای دانشجویان روسی است (باشگاه مری و کوییک-ویتد): بهترین تیم‌های دانشگاهی KVN در مسابقه تلوزیونی در کانال تلوزیونی مرکزی روسیه شرکت می‌کنند.