آنتونیو
آنتونیو

آنتونیو

نقد و بررسی فیلم تایتانیک

ظهور طولانی‌مدت انتظار گران‌ترین فیلمی که تا به حال ساخته شده است، تایتانیک که بنا به گزارش 200 میلیون دلاری ساخته شده است، تاریخ را به ذهن متبادر می‌کند، و نه فقط فاجعه افسانه‌ای دریانوردی در 15 آوریل 1912. همچنین دقیقاً به 58 سال پیش در چنین روزی فکر کنید. تا 19 دسامبر در نیویورک، یک داستان عاشقانه بزرگ دیگر در نیویورک به نمایش در آمد که در پس زمینه ای از افراط غرورآمیز، تحولات فاجعه آمیز و محاکمه ای که شخصیت را تعیین می کند، رخ می دهد.


به یاد بیاورید که چگونه آن نقطه عطف فرهنگی با جسارت، ولخرجی های دیوانه وار و نمایش های مدرن هالیوودی که همگی توسط یک فیلمساز غیرقابل توقف و تخیل وسواسی او تقویت شده بود، تماشاگران را شگفت زده کرد. درست همانطور که دیوید او. سلزنیک آتلانتا را برای سوزاندن داشت، اکنون جیمز کامرون کشتی ای برای غرق شدن دارد، اما او در این حماسه جدید و با شکوه رتروگراد نیز چیزی بیش از فاجعه برای کاوش دارد. «تایتانیک» باشکوه آقای کامرون اولین نمایشی است که در دهه‌های اخیر شاهد مقایسه با «بر باد رفته» است.


چه نادری است که آن را در دنیای امروزی پر از حقه‌های بی‌معنا و توجه کوتاه می‌سازد: تجربه‌ای عظیم و هیجان‌انگیز سه و ربع ساعتی که بینندگان را بی‌خطر به زیبایی و دلخراش دنیای گمشده‌اش می‌کشاند. پیشرفت‌های فن‌آوری خیره‌کننده در اینجا کار می‌کند، اما تنها در خدمت یک توهم تماشایی است: اینکه کشتی دوباره شناور است و مخاطبان به طور نزدیک درگیر سفر آن هستند.


علاوه بر این، آقای کامرون به شکلی جادویی موفق می شود عاشقان جوان فیلمش را که به شکلی مسحورکننده توسط لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت بازی می کنند، با جزئیات ثابت داستان «تایتانیک» پیوند دهد. و بیایید درام خارج از صفحه را فراموش نکنیم: تاخیر در اکران و هزینه های سرسام آور "تایتانیک" را به شوخی تابستان تبدیل کرد. حالا فیلم سال است.

منبع:

https://farafilm.net/

لوگو دقیقا چیست؟

لوگو نمادهایی با ترکیبی از متن و تصاویر است که به کاربر یا مشتری کمک می کند تا برندها را شناسایی کند و بین شرکت ها تفاوت قائل شود. لوگوها بخشی از تاریخ چندین دهه ما هستند. از عصر حجر که انسان برای اولین بار ابزاری را ساخت، نیاز به شناخت دارد. تشخیص اینکه چه کسی آن ابزار خاص را ساخته است و در کجا.

برای درک بهتر به خواندن مقاله ادامه دهید!

لوگو چیست؟؟ توضیح دادن آسان به نظر می رسد درست است؟ اما آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. وقتی شروع کردم همین فکر را داشتم اما متاسفانه اینطور نیست.

بنابراین من کمی تحقیق کردم و هر ویدیویی را که پیدا کردم تماشا کردم و اکنون این مقاله را می نویسم. لوگو چیست؟ و منشا لوگوها و اینکه چگونه تمام این مفهوم لوگو شروع شد.

در زندگی روزمره، ما یک دسته از لوگوها را می بینیم. لوگوها اکنون بخشی از زندگی ما هستند. ما فقط زمانی متوجه آنها می شویم که بخواهیم. روی برس ما، روی کیت نظافت، رژ لب یا صابون، روی تلفن همراه و ماشینمان. لوگوها همه جا هستند آنها اکنون بخشی از زندگی ما هستند. بنابراین منظور از لوگو دقیقا چیست؟

بیا شروع کنیم با

معنی لوگو!

لوگو یک علامت گرافیکی، نشان یا نمادی است که برای کمک به شناسایی و شناسایی عمومی استفاده می شود. ممکن است طرحی انتزاعی یا فیگوراتیو داشته باشد یا شامل متن نامی باشد که در یک علامت کلمه نشان می دهد. - ویکیپدیا

معمولی برای درک درست است؟

بسیاری از کلمات وزوز علائم گرافیکی، نشان ها، طرح های فیگوراتیو، هویت عمومی.

من قصد دارم به زبان ساده و با مثال هایی برای شما توضیح دهم. نه تنها معنی بلکه در عمق طراحی لوگو.

ساده ترین راهی که می توانم توضیح دهم:

لوگوها نمادهایی با ترکیبی از متن و تصویر هستند که به کاربر یا مشتری کمک می کند تا برندها را شناسایی کند و بین شرکت ها تفاوت قائل شود. یک لوگو می تواند علامت یا نماد و نام شرکتی باشد که علامت تجاری(™) یا حق محفوظ (®) یک شرکت یا سازمان است.