آنتونیو
آنتونیو

آنتونیو

لوگو دقیقا چیست؟

لوگو نمادهایی با ترکیبی از متن و تصاویر است که به کاربر یا مشتری کمک می کند تا برندها را شناسایی کند و بین شرکت ها تفاوت قائل شود. لوگوها بخشی از تاریخ چندین دهه ما هستند. از عصر حجر که انسان برای اولین بار ابزاری را ساخت، نیاز به شناخت دارد. تشخیص اینکه چه کسی آن ابزار خاص را ساخته است و در کجا.

برای درک بهتر به خواندن مقاله ادامه دهید!

لوگو چیست؟؟ توضیح دادن آسان به نظر می رسد درست است؟ اما آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. وقتی شروع کردم همین فکر را داشتم اما متاسفانه اینطور نیست.

بنابراین من کمی تحقیق کردم و هر ویدیویی را که پیدا کردم تماشا کردم و اکنون این مقاله را می نویسم. لوگو چیست؟ و منشا لوگوها و اینکه چگونه تمام این مفهوم لوگو شروع شد.

در زندگی روزمره، ما یک دسته از لوگوها را می بینیم. لوگوها اکنون بخشی از زندگی ما هستند. ما فقط زمانی متوجه آنها می شویم که بخواهیم. روی برس ما، روی کیت نظافت، رژ لب یا صابون، روی تلفن همراه و ماشینمان. لوگوها همه جا هستند آنها اکنون بخشی از زندگی ما هستند. بنابراین منظور از لوگو دقیقا چیست؟

بیا شروع کنیم با

معنی لوگو!

لوگو یک علامت گرافیکی، نشان یا نمادی است که برای کمک به شناسایی و شناسایی عمومی استفاده می شود. ممکن است طرحی انتزاعی یا فیگوراتیو داشته باشد یا شامل متن نامی باشد که در یک علامت کلمه نشان می دهد. - ویکیپدیا

معمولی برای درک درست است؟

بسیاری از کلمات وزوز علائم گرافیکی، نشان ها، طرح های فیگوراتیو، هویت عمومی.

من قصد دارم به زبان ساده و با مثال هایی برای شما توضیح دهم. نه تنها معنی بلکه در عمق طراحی لوگو.

ساده ترین راهی که می توانم توضیح دهم:

لوگوها نمادهایی با ترکیبی از متن و تصویر هستند که به کاربر یا مشتری کمک می کند تا برندها را شناسایی کند و بین شرکت ها تفاوت قائل شود. یک لوگو می تواند علامت یا نماد و نام شرکتی باشد که علامت تجاری(™) یا حق محفوظ (®) یک شرکت یا سازمان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.