آنتونیو
آنتونیو

آنتونیو

بازی پابجی نیو استیت بدون دیتا

PUBG: NEW STATE پابجی نیو استیت دنباله تیراندازی اعتیادآوری است که توسط استودیو PUBG ساخته شده است. این بازی در سبک "Battle Royale" ساخته شده و برای دستگاه های تلفن همراه دارای اندروید اقتباس شده است. این پروژه دارای طرحی جذاب، گیم پلی پویا و اصلی، گرافیک عالی با جلوه های ویژه پیچیده، مکانیک واقعی و موسیقی متن به خوبی انتخاب شده است. این اکشن برای همه طرفداران این ژانر جذاب خواهد بود و به شما کمک می کند از این روند لذت ببرید.

حدود 30 سال از اتفاقات قسمت اول می گذرد. در بازی PUBG: NEW STATE برای اندروید، بازیکن به سال 2051 منتقل می شود و دنیای آینده نزدیک را می بیند. کمی در او تغییر کرده است. مردم هنوز در حال جنگ هستند، اما از سلاح های پیشرفته تر استفاده می کنند. نسخه جدید دارای وسایل نقلیه اضافی، پهپادهای جنگی و سپرهای ویژه است. بازیکن به یک نقشه Troi ناآشنا منتقل می شود و بلافاصله خود را در مرکز رویدادها می بیند. نبردهای شدید، دشمنان با تجربه و دنیای باز عظیمی برای کشف در انتظار اوست.

گیم پلی دانلود پابجی نیو استیت  PUBG: NEW STATE تغییر نکرده است. این نبرد با حضور 100 بازیکن برگزار می شود که به دنبال نجات جان خود و نابودی تمام حریفان هستند. نبرد تا زمانی ادامه می یابد که تنها یک کاربر یا تیم باقی بماند. برنده عنوان Lone Survivor را دریافت خواهد کرد. نبردها بر روی یک نقشه بزرگ به ابعاد 8x8 کیلومتر انجام می شود. دارای نقش برجسته منحصر به فردی است که در آن ساختمان های مختلف پراکنده شده است. شما می توانید از این ویژگی به نفع خود استفاده کنید. در اختیار گیمر تکنولوژی آینده نگر و انواع سلاح ها خواهد بود.
ویژگی های بازی  اندروید PUBG: NEW STATE

توسعه دهندگان PUBG: NEW STATE تغییرات قابل توجهی در این پروژه ایجاد کرده اند. هواپیماهای بدون سرنشین ظاهر شده اند که گیم پلی بازی را پویاتر می کنند و علاقه را برمی انگیزند. ابزارها و استراتژی های اضافی برای بقا اضافه شده است. وسیله نقلیه ای ظاهر شده است که به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا یک مکان بزرگ را کشف کنند.

اضافه شدن گرافیک جدید واقع گرایانه با شرح عالی از کوچکترین جزئیات. حتی در یک نمایشگر کوچک، کاربر قادر خواهد بود کوچکترین جزئیات را تشخیص دهد. فناوری نورپردازی منحصر به فرد، واقع گرایی صحنه را افزایش می دهد. بازی PUBG: NEW STATE برای اندروید را می توانید از لینک فعال زیر دانلود کنید.