آنتونیو
آنتونیو

آنتونیو

ارتقای دانش و ارتباط بین المللی درهمایش خرید از چین

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی چین مارت، نمایندگان این شرکت از تاریخ 1 ژانویه به مدت 10 روز روز در خرید لوازم جانبی موبایل از چین شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، خرید لوازم جانبی موبایل از چین  که در شهر ووهان برگزار شد، با حضور مجموعه‌های فعال حوزه خرید ماینر از چین از 10 کشور جهان برگزار شد.

مدیرعامل با تشریح اهداف حضور در این همایش، گفت: علاوه بر ارتقا سطح دانش  آگاهی شرکتکنندگان، یکی از مهترین دستاوردهای این همایش، ایجاد بستر مناسب برای همکاری‌های بین المللی میان شرکت‌ها و مجموعه‌ها، از کشورهای مختلف بود.

وی ادامه داد: در این فرصت بین المللی، شرکت‌کنندگان با توجه به توانایی‌های مجموعه‌ها به فرصت سازی در این عرصه اقدام کردند.
او تاکید کرد: در همین راستا، چین مارت تلاش کرد تا بالاترین بهره‌وری را در این همایش داشته و  در راستای ارتقای سطح توانمندی خرید از چین کشور  داشته باشد.

این مقام مسئول در مورد دستاوردهای این همایش هم اظهار داشت: خرید لوازم جانبی موبایل از چین.

مدیرعامل با اشاره به اهمیت شرکت در همایش‌های بین‌المللی برای هر مجموعه و کسب و کاری ادامه داد: از آنجایی که روزمرگی‌های رایج  درکسب و کار یک آسیب است، باید سعی کرد تا در هر لحظه به دنبال ارتقای علمی و افزایش ارتباطات در حوزه کاری خودمان باشیم که از همین رو این همایش در راستای این دو هدف قرار داشت.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از وبسایت این مجموعه به نشانی https://jeansmartin.com/ بازدید کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.